Organizatorji
Slovensko društvo INFORMATIKA
Slovensko društvo INFORMATIKA je nepridobitno združenje strokovnjakov,
ki delujejo na različnih področjih informatike in informacijske
tehnologije v podjetjih, na univerzah in v javni upravi. Ustanovljeno
je bilo leta 1972 kmalu po kongresu Mednarodne zveze za obdelavo
podatkov (International Federation for Information Processing, IFIP),
ki je bil istega leta v Ljubljani. Danes ima okoli 300 članov in
izdaja strokovno revijo Uporabna informatika ter znanstveno revijo
Informatica.
Poleg tega društvo prireja strokovna srečanja, od katerih so tradicionalni strokovni dogodek leta posvetovanje Dnevi slovenske informatike.
Združenje za informatiko in telekomunikacije (ZIT) je eno mlajših združenj med 26 panožnimi združenji, ki delujejo v okviru Gospodarske
zbornice Slovenije. Njegovi začetki segajo v leto 1994, ko so podjetja, ki so se ukvarjala s to dejavnostjo, ustanovila interesno
sekcijo znotraj ZKIRIP, skupnega združenja za svetovanje, inženiring in informatiko. Leta 2000 je končno preraslo v samostojno združenje
ZRI - Združenje za računalništvo in informatiko. Ker pa je področje telekomunikacij in informatike postalo tako prepleteno, so se maja
2001 pridružila tudi telekomunikacijska podjetja in združenje je dobilo novo ime - Združenje za informatiko in telekomunikacijo.
INFOS d.o.o,, Ljubljana je podjetje za sejemske, promocijske in izobraževalne prireditve.
Podjetje je z ustanovitvijo leta 1992 začelo organizirati, izvajati in razvijati več sejemsko-izobraževalnih prireditev, ki tradicionalno
potekajo vsako leto in so postale odmevna in pomembna sestavina poslovnega, izobraževalnega in promocijskega dogajanja v Sloveniji na
različnih področjih.
Podjetje je v letih obstoja razvilo kar lepo število strateških
partnerstev in uspešno sodeluje z drugimi subjekti, zainteresiranimi
za poslovno sodelovanje na konkretnih sejemskih in promocijskih
projektih (Cankarjev dom, Gospodarsko razstavišče in Messe Munchen).
V zadnjem času so razširili svojo dejavnost tudi na druga področja,
kjer obstaja zanimanje za ustrezno prireditveno promocijo: področje
financ, vinarstva in kulinarike, športa in drugo.
Pri vseh projektih uresničuje nove, najbolj sveže in dinamične
promocijske zamisli, ki so v današnjem sodobnem tržnem okolju nepogrešljive za uspešno poslovanje.
|